紅塵練心
2 min readMay 29, 2019

續約,是一場長期抗爭

也許,面對寬頻公司的續約抗爭,是磨練其他抗爭的耐力。

可能有很多人都有類似的經驗,討論區上只有零星的分享。我整理一下多年的續約經驗,給大家參考一下。

千萬不要答應續約!

千萬不要答應續約!

千萬不要答應續約!

就算你去門市申請終止服務,之後都會收到電話或者短訊,邀請你繼續使用。之前的文章有簡單提過。

我曾經因為懶惰,在香港寬頻的apps上完成續約手續。很方便,幾分鐘搞掂。(就係知你怕麻煩,梗係照收你貴啲啦,傻仔!)

一年多後,快要完約前幾個月,香港寬頻不停打電話提醒你預早續約,因為每次都喺我唔得閒時打來,所以都很有禮貌告知現在沒空,然後掛斷電話。之後他們每天都會打來,而我因為預計他們之後會再打來,開始直接掛掉電話,反正你們之後都會再打來吧。

在之後的幾個月,我養成了見到陌生電話就掛掉的反射動作。香港寬頻也很有恆心,會用不同的電話號碼打給你,嘗試搏大霧。香港人的恆心、耐心和包容,總會出現在奇怪的地方。

在完約前的一個月,心血來潮上網格價,見到網上行比香港寬頻續約價便宜,於是的起心肝去門市申請終止服務。

然後就好似前文所說,收到比之前所講乜嘢最低價更低的價錢(但係同網上行新客戶差不多價錢),換寬頻公司有點麻煩,而且這個價錢竟然比我現在的月費更便宜,所以就答應了。

又是一年多之後,香港寬頻更早就展開攻勢。我九月才完約,四月已經不停轟炸。電話可以唔聽,訊息被迫要看。

雖然活在香港,已經習慣荒謬。但係你都唔好每個月底同我講,乜嘢最後幾多日,機會在你手,然後無限loop 。我哋已經俾個政府當做傻仔,你香港寬頻又想當我做傻仔?

屌,我聽日就去門市cut左佢!

紅塵練心

睇書,睇戲,睇漫畫 練功,練字,練凡心